به گزارش مشرق، از دیربار شرکت جیپ جزو سردمداران تولید خودروهای شاسی بلند و آفرود بوده است. این کمپانی در نمایشگاه فرانکفورت فروغ چندانی نداشت. جیپ از گذشته در تمام دنیا به تولید خودروهای جان سخت و با کیفیت شهرت داشته، اما با توجه به افت کیفیت و مشکلات عدیده محصولات گروه فیات-کرایسلر و بالطبع جیپ، این خودروساز دیگر نشانی از گذشته درخشان خود را ندارد. با این حال هنوز علاقهمندان فراوانی از سراسر جهان جیپ را تنها گزینه رانندگی آفرود میدانند.
اما در غیاب جیپ در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵، موپار اقدام به معرفی سه مدل از جیپ سفارش سازی شده، کرده است. موپار با این اقدام خود تبحر خود را در زمینه ارتقا خودروی جیپ، به رخ همگان کشیده است.
اولین خودرو موپار جیپ رانگلر روبیکن سانرایزر (Wrangler Rubicon Sunriser) است که سیستم تعلیق آن دچار افزایش ارتفاع ۱۰ سانتیمتری شده است. رنگ خودروی به نمایش درآمده نارنجی مات است. این خودرو در سپر جلو همراه با دو قلاب، درهای جانبی نیمه و لاستیکهای بیدلاک برای جلوگیری از چرخش لاستیک بر روی رینگها مجهز است.
جیپ چروکی کرالر (Cherokee Krawler) خودروی بعدی موپار است. این خودرو به سیستم تعلیق خاص موپار مجهز شده است که به آن قابلیت آفرود بیشتری میدهد. همچنین موپار در این خودرو از تایرهای بیافگودریچ ۲۵۵/۸۰/۱۷ استفاده کرده است. پیشرانه خودرو نیز نمونه ۶ سیلندر ۳.۲ لیتری پنتستار است که توانایی تولید ۲۷۲ اسب بخار قدرت را دارد.
آخرین خودروی موپار، جیپ رِنِگید تریلهاک (Renegade Trailhawk) است. این خودرو به محافظهای مخصوصی برای جلوگیری از صدمه خوردن سیستمهای انتقال قدرت هنگام عبور از ناهمواریهای، مجهز شده است. همچنین رینگهای ۱۷ اینچی جدید و سیستم تعلیق تقویت شده، به آن نسبت به نمونه معمولی رنگید برتری محسوسی در آفرود میدهد.
منبع: زومیت
اما در غیاب جیپ در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵، موپار اقدام به معرفی سه مدل از جیپ سفارش سازی شده، کرده است. موپار با این اقدام خود تبحر خود را در زمینه ارتقا خودروی جیپ، به رخ همگان کشیده است.
اولین خودرو موپار جیپ رانگلر روبیکن سانرایزر (Wrangler Rubicon Sunriser) است که سیستم تعلیق آن دچار افزایش ارتفاع ۱۰ سانتیمتری شده است. رنگ خودروی به نمایش درآمده نارنجی مات است. این خودرو در سپر جلو همراه با دو قلاب، درهای جانبی نیمه و لاستیکهای بیدلاک برای جلوگیری از چرخش لاستیک بر روی رینگها مجهز است.
جیپ چروکی کرالر (Cherokee Krawler) خودروی بعدی موپار است. این خودرو به سیستم تعلیق خاص موپار مجهز شده است که به آن قابلیت آفرود بیشتری میدهد. همچنین موپار در این خودرو از تایرهای بیافگودریچ ۲۵۵/۸۰/۱۷ استفاده کرده است. پیشرانه خودرو نیز نمونه ۶ سیلندر ۳.۲ لیتری پنتستار است که توانایی تولید ۲۷۲ اسب بخار قدرت را دارد.
آخرین خودروی موپار، جیپ رِنِگید تریلهاک (Renegade Trailhawk) است. این خودرو به محافظهای مخصوصی برای جلوگیری از صدمه خوردن سیستمهای انتقال قدرت هنگام عبور از ناهمواریهای، مجهز شده است. همچنین رینگهای ۱۷ اینچی جدید و سیستم تعلیق تقویت شده، به آن نسبت به نمونه معمولی رنگید برتری محسوسی در آفرود میدهد.
منبع: زومیت